"" Purple Area: Formex och bloggträff

måndag, januari 19, 2009

Formex och bloggträff

Är nu tillbaka efter en toppen helg i Stockholm. Inte bara för att jag sprang runt på Formex så fötterna höll på att trilla av utan framförallt för att jag fick träffa några fantastiska bloggare vars bloggar jag följt under lång tid. På Berns Asiatiska avnjöt vi en härlig brunch tillsammans - Charlotte, Pethra, Mikael, Frida, Anna och Helena. Tack, hela gänget, det var så kul att träffa er. Frida var ju dessutom på TV4 på söndagsmorgonen, bra jobbat Frida!

Blandade monterbilder från mässan från Mateus, Gallery Pascale, Spira, Månses Design, Formex Wonderland, Fuldesign, Frostadesign, Lisa Bengtsson.

svd-bloggen visar jag fler bilder från Formex entréutställning Wonderland.



8 kommentarer:

Victoria sa...

Ni verkar ha haft en trevlig helg! Det måste vara kul att träffa bloggar-kompisar IRL! Kul att du visar bilder från mässan! Hade ingen möjlighet att åka iår:(

Anonym sa...

Gillade också de fina sakerna från Månses. Önskar dig en bra kväll

Anonym sa...

Vetdu vad som är lite läskigt. Vi har fotat i princip samma saker. Jag skall lägga ut mina bilder lite senare i kväll tänkte jag...Kram

Anonym sa...

Vad många härliga bilder du delar med dig! Härligt!

purple area sa...

Vicke, det var det verkligen, det var helfestligt och lite underligt. Man har ju lärt känna alla via deras bloggar och då skapar man sig en bild av den personen.
Solåkra, kul och detsamma.
Charlotte, jag tog över 100 bilder men nästan alla är suddiga, får nog öva lite mer. Det är nästan lite underligt att vi har så mycket samma. Men vi har väl samma smak kanske.
Perlan, kul att du gillar dem.

Mia sa...

tack fär det här inlägget! Så rolig läsning för oss som inte var där.

Hoppas allt är bra med dig och att du inte bloggar ihjäl dig nu med två bloggar. :)

Kram Mia

Denise Kiggan sa...

I love the crocheted bag full of turnips!

purple area sa...

Mia, nej det är bra kul, tack för omtanken.
Freshly found, great.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...