"" Purple Area: Lantlig och minimalistisk känsla i Italien

torsdag, oktober 06, 2011

Lantlig och minimalistisk känsla i Italien

Ni vet ju hur jag ofta vurmar för den här coola medelhavsstilen. Det här är ett hus i Italien och skönare stil får man leta efter. Snyggt minimalistiskt men ändå gammal lantlig känsla. Bilderna kommer från Travel Files som jag hittade via Style Files som är en av mina favoritbloggar när det gäller den här stilen.


Isn't this just so cool. Love the style with old fashion barn and contemporary. From Travel Files via Style Files.

6 kommentarer:

Therése S sa...

Så skulle jag gärna bo.

Marie A sa...

Precis rätt i prick...Underbart.

Kanel & Cayenne sa...

Underbara Italien! Det är precis som italiensk mat, enkla råvaror som i kombination med varandra skapar magi. :) /Nellie

Karin sa...

Så härliga stenväggar! Italien lockar...och snart reser jag dit på minisemester!

Anonym sa...

Funderar också på en liten tripp, det här var ju inspirerande..
Trevlig helg!

Fafestészet / wood painting kajodesign@gmail.com sa...

wonderful.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...