"" Purple Area: Min favoriter från Stockholm Furniture and Light Fair 2012

tisdag, februari 14, 2012

Min favoriter från Stockholm Furniture and Light Fair 2012

Här kommer mina favoriter från den här gångens möbelmässa. Det är aldrig lätt att välja men det är ju alltid vissa saker som man faktiskt tycker bättre om än andra.


Lampan Coco från Globen Lighting gillar jag för den känns så härligt Chanelsöt. Himlas bäddkollektion Via Lino fick Elle Interiörs designpris och det är alltid trevligt med snygga och matchande textilier för sovrummet, speciellt sådana som inte har så mycket mönster utan bara färgmatchar snyggt. Skrivbordsprylarna Archive Hill från Hay gillar jag för att de är både traditionella och känns nya och fräscha. Det vita skåpet Collect 2011 från A2 är snyggt i sin enkelhet och känns väldigt 2012 med det geometriska mönstret. De små satsborden Tablo är söta och bulliga, från Normann Copenhagen.

These are my favorites from this times furniture fair in Stockholm.



Idag - har jag ägnat dagen åt att skriva om möbelmässan för Metro Bostad. Så på fredag blir det alltså lite till om möbelmässan i tidningen.

1 kommentar:

Live sa...

Utrolig stilig, liker spesielt godt de to sidebordene!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...